28.2.2021
#SuomiIlmanNaisia-kampanja 1.3.2021

Naisjärjestöjen Keskusliiton kampanjapäivä 1.3.2021 Laitamme kuvia toiminnastamme someen kuva Naisten Äänen näyttely Oulun kaupungin kirjastossa v. 2017 Kuvataulut 40:n  Pohjoisen naisen tarinoista Naisten Äänen verkkojulkaisusta sekä Oulun vaalipiirin kansanedustajista 100 vuoden ajalta.

TOIMINTAKALENTERI 2021

Yhdistyksen perinteiset kesäpäivät elokuussa Hietasaaren Pukserissa 26.8.2021, vuosikokous Syksy 2021, jäsenillat Aleksinkulman Myllynurkassa: to 16.9.2021 klo 17.00 jäsenilta, kerrotaan kirjoista, joita luettiin koronan aikana, yksi valmisteltu esitys to 14.10.2021 klo 17.00 jäsenilta, Riitta Mäkelä kertoo Fanni Luukkosen lapsuudesta ja nuoruudesta Oulussa.

10.12.2020
Muuttuiko hoitajien arvostus 25 vuodessa ?

Kirjoitin v 1995 Tehyn lakon aikana mielipidekirjoituksen Kalevassa: Hoitajatko hyvinvoinnin takaajiksi? Onko hoitajien arvostus muuttunut ollenkaan 25 vuodessa. Nyt epidemian uuvuttamat hoitajat tekevät korvaamatonta työtä hyvinvointikeskuksissa ja sairaaloissa.