Kesän ja syksyn tapahtumat 2019

09.06.2019 klo 18:00    Kalevalainen sävelhartaus Karjasillan kirkossa. Kalevalaisen esirukouksen pitää Kirsti Ojala. Kahvitarjoilu. 04.08.2019 klo 17:00    Teatteri NELIAPILA esittää Hupisaaressa Pienyrittäjä ja Pöntinen ja Bisnesenkelit.

18.11.2018
Naisten osaaminen yhteiskunnan voimaksi

Suomalaisen Naisliiton teema on v.2019 Naisten osaaminen yhteiskunnan voimaksi. Naisliiton tavoitteena on ollut 110 vuoden aikana kohottaa naisten osaamista. Tämän vuosituhannen naisilla on vahva osaaminen, mutta heidän kykyjään ei arvosteta samoin kuin miesten.

8.11.2018
Julkilausuma 30.10.2018 Naisten osuus asunnottomuudesta on kasvanut huolestuttavasti

Tiedote 29.10.201 Suomalainen Naisliitto esittää naiserityisten toimenpiteiden lisäämistä, jotta pitkään piilossa ollut naisten asunnottomuus saadaan vähenemään.  Asunnottomat naiset ovat alttiita monenlaiselle hyväksikäytölle ja toisaalta asunnottomuuden takana on monimutkainen syiden vyyhti, jossa mukana ovat esimerkiksi työttömyys ja velkaantuminen sekä huumeongelmat ja jo varhain alkaneet kokemukset hyväksikäytöstä.

8.11.2018
Suomalaisen Naisliiton tomintasuunnitelma 2019, – Naisten osaaminen yhteiskunnan voimaksi

Suomalainen Naisliitto ry, Finska Kvinnoförbundet rf                                                                                                                         TOIMINTASUUNNITELMA VUODELLE 2019                            Naisten osaaminen yhteiskunnan voimaksi Vuosi on Suomalaisen Naisliiton sadaskahdestoista toimintavuosi. Suomalainen Naisliitto toimii sääntöjensä mukaisesti tasa-arvoa edistävänä jäsenyhdistystensä valtakunnallisena keskusjärjestönä.