Kesän ja syksyn tapahtumat 2019

09.06.2019 klo 18:00    Kalevalainen sävelhartaus Karjasillan kirkossa. Kalevalaisen esirukouksen pitää Kirsti Ojala. Kahvitarjoilu.

04.08.2019 klo 17:00    Teatteri NELIAPILA esittää Hupisaaressa Pienyrittäjä ja Pöntinen ja Bisnesenkelit. Käsikirj. Matti-Juhani Karila/ sovitus:     Jori Halttunen/ ohjaus: Niina Susan Vahtola/musiikki: Markku Kemppainen ja Virve, mutta missä roolissa? Tästä otamme selvää ja mennään katsomaan?  Jos haluat lähteä niin ilmoita Ullalle 31.5.2019!!

15.08.2019  klo 15:00    Järjestämme perinteisen kesätapahtuman Pukserissa, Hietasaaressa elokuussa. Perinteisin menyn
                                               mukaan. Tietenkin leikitään, lauletaan, parannetaan maailmaa  ja pienet arpajaiset!
                                                Mukaan on kusuttu Pohjois-Pohjanmaan kirjoittajat.
01.10.2019  tiistai          Kansalaisvaikuttamisen päivä, osallistustutaan sen järjestelyihin.

05.10-06.10.2019           Jyväskylässä on Minna Canth -seminaari Naisten yrittäjyys yhteiskunnan voimana ja syyskokous, joten varaa aikaa kalenteristasi.
14.11. 2019 torstaina klo 17.00 Jäsenilta Aleksinkulmassa, Iso Hansa kabinetissa.
Normaali Info ja Kirsti esittää Tekla Hultinin 150-vuotisjuhlan videon Helsingin kaupungin juhlasalissa v. 2014.
25.11.2019  maanant.  Valoa- ei väkivaltaan tilaisuuteen, Oulussa, osallistumme  niinkuin aina ennekin.

12.12.2019 klo 17.00 Pikkujoulu Aleksinkulman Iso Hansa kabinetissa. Joulumieli mukaan! Lahjat arvotaan.

Jäseniltojemme teemana tulee olemaan Naisten tarinoita, kirjaesittelyitä sekä ajankohtaista naisasiaa!

Järjestämme aina jäsenilloissamme kahvi ja pulla tarjoilun ja pienet arpajaiset kulujen peittämiseksi, joten tuothan mukanasi jotain arvottavaa?

Minna Canth -seminaari

NAISTEN YRITTÄJYYS YHTEISKUNNAN VOIMANA

Suomalaisen Naisliiton Minna Canth -seminaari Jyväskylässä 5.10.2019 klo 12.30- 17.00

hotelli Versossa, Kauppakatu 35