Syksyn 2018 tapahtuma-aikoja

23.8. syyskaudena avajaiset Hietasaaressa Pukserintie klo 15-20

Jäsenillat Aleksinkulmassa torstaisin klo 17-20

13.9. Pohjansali(toinen kerros)

11.10. Pohjansali(toinen kerros)Rosa Liksomin Everstinna, Marjatta Keränen alustaa

8.11. Hansa,  Riitta Mäkelä esittelee ensimmäisen oululaisen naispoliisin (Kolokatan Mantan) tarinan. Voit lukea tekstin etukäteen Naisten Äänestä http://www.naistenaani.fi/hanna-sippola-oulun-ensimmainen-naispoliisi/

Vaasan tapahtumien muistelot

13.12. Hansa, Pikkujoulu

1.10. klo 15-19 Juhlasali ( Kansalaisvaikuttamisen päivä)

15.10.2018 klo 18:00 Oulun Uudessa Muodissa järjestämme muotinäytöksen. Mukana omat mannekiinimme: Virve, Anne, Marjatta, Tiina, Terttu ja Ritva.
Mukana saa tuoda kaverinkin, kunhan ilmoitatte minulle tulostanne  11.10.18 mennessä! Oulun Uusi Muoti tarjoaa jotain pientä purtavaa, joten ilmoittatuminen on tärkeää!
Järjestämme pienet arpajaiset siellä entisen tavan mukaan! Juontaa Lady Maija-Leena Laajanen.

20.10-21.10 Vaasan Suomalaisen naisklubin 100v-juhlat

Suomalainen Naisliitto ry, Finska Kvinnoförbundet rf:n jäsenyhdistyksille

SYYSKOKOUS

Suomalainen Naisliitto ry:n, Finska Kvinnoförbundet rf:n  syyskokous pidettiin sunnuntaina 21.päivä lokakuuta 2018 kello 10 alkaen Hotelli Royal Vaasan ravintola Centralin kabinetissa, Hovioikeudenpuistikko 18, Vaasa

Kokouksessa  hyväksyttiin Suomalaisen Naisliiton toimintasuunnitelma ja talousarvio vuodelle 2019.

Valittiin vuodeksi 2019 Liiton hallituksen puheenjohtajaksi Kirsti Ojala ja vuosiksi 2019-2020 varapuheenjohtajaksi Marja-Riitta Tervahauta (Tornio). Valittiin  hallituksen erovuoroisten tilalle  vuodeksi 2019 Maija Kauppinen (Helsinki)  ja Merja Helle (Helsinki) sekä v.2019-2020 Eva Tervonen, (Jyväskylä). Hallituksessa jatkavat Soile Hakola (Vaasa), Ritva Karinsalo (Hämeenlinna) ja Ritva Passiniemi (Helsinki)

Hyväksyttiin Suomalaisen Naisliiton strategia vuosille 2018-2020.

Hyväksyttiin julkilausuma asunnottomuudesta